Όροι Χρήσης

Η χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος alesia.gr συνεπάγεται την αποδοχή των παρακάτω όρων. Αν δεν συμφωνείτε με τους όρους παρακαλούμε αποφύγετε την χρήση του.

Εξυπηρέτηση πελατών

Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών είναι διαθέσιμο να απαντήσει στα ερωτήματά σας μέσω email στο info@alesia.gr.

Εάν προτιμάτε την τηλεφωνική επικοινωνία παρακαλώ καλέστε: 231 231 7567

Οι τιμές είναι σε ευρώ συμπεριλαμβάνουν Φ.Π.Α. 20 % και μπορεί να αλλάξουν οποιαδήποτε στιγμή. Εάν έχει γίνει αναπροσαρμογή στις τιμές και έχετε παραγγείλει κάποιο προϊόν θα το παραλάβετε με τη τιμή που ίσχυε κατά την κατάθεση της παραγγελίας.

Αν κάποιο προϊόν δεν αναγράφει τιμή ή είναι μηδενική μπορεί να προήλθε από λάθος καταχώρηση οπότε δεν ισχύει. Σε αυτή την περίπτωση παρακαλώ επικοινωνήστε με την επιχείρηση στο τηλέφωνο 231 231 7567

Διαθεσιμότητες Προϊόντων

Το ηλεκτρονικό κατάστημα alesia.gr προσφέρει τη δυνατότητα σε όλους τους χρήστες του διαδικτύου να αγοράσουν σε ανταγωνιστικές τιμές μία ευρεία γκάμα προϊόντων, προβάλλοντας, προωθώντας και μεταπωλώντας τα προϊόντα των προμηθευτών της. Η εταιρεία επιλέγει κατά την απόλυτη κρίση της τα προϊόντα που θα παρουσιάσει στο καταναλωτικό κοινό μέσω του alesia.gr καθώς και να ανανεώνει ή/και να αποσύρει αυτά, οποτεδήποτε, αναιτιολόγητα και χωρίς προηγούμενη καθ’ οιονδήποτε τρόπο ειδοποίηση. Τέλος, η τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας καθώς και οι μέθοδοι προώθησης των πωλήσεών της, μέσω προσφορών ή/και εκπτώσεων, καθορίζεται αποκλειστικά από την ίδια και μπορεί να τις τροποποιεί οποτεδήποτε, χωρίς προηγούμενη καθ’ οιονδήποτε τρόπο ειδοποίηση.

H alesia.gr δεσμεύεται ως προς την αλήθεια, την ακρίβεια και την πληρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, αναφορικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που διαθέτει μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος. Η alesia.gr επιφυλάσσεται και δεν δεσμεύεται για τυχόν τεχνικά ή τυπογραφικά λάθη, που έγιναν εκ σφάλματος, παραδρομής ή οφείλονται σε λόγους ανωτέρας βίας και τα οποία δέχεται να διορθώσει εφόσον υποπέσουν στην αντίληψή της.

Σε περίπτωση που ο πελάτης παραγγείλει προϊόν συνήθως η αποστολή του προϊόντος ολοκληρώνεται σε 1-3 εργάσιμες ημέρες . Στα ορισμένα προϊόντα όπως πχ  της εταιρείας vidaxl , επισης και οι Λευκες συσκευες , αλλά κ.α. ο συνολικός χρόνος παράδοσης είναι πάνω από 6 μέρες. H alesia διευκρινίζει στην περιγραφή τις ημέρες παράδοσης κατά προσέγγιση για αυτά τα προιόντα που εχουν ποιο αργή παράδοση. Η alesia δεν φέρει ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις παραλαβής που σχετίζονται με την εταιρία ταχυμεταφορών και με λόγους ανωτέρας βίας .

Εικόνες προϊόντων και περιγραφές

Τα χρώματα των εικόνων των προϊόντων όπως απεικονίζονται στην ιστοσελίδα μας μπορεί να έχουν επηρεαστεί από την τεχνολογία που χρησιμοποιείτε προκειμένου να έχετε πρόσβαση στην σελίδα μας και από τα display settings που έχετε ορίσει στον υπολογιστή σας και εμείς δεν έχουμε καμιά πρόσβαση. Η εταιρία κάνει το καλύτερο δυνατό για μια αξιοπρεπή και πιστή απεικόνιση των χρωμάτων.

Παραγγελία προϊόντων και προστασία καταναλωτή

Η πραγματοποίηση παραγγελίας μέσα από το e-shop, αποτελεί σύναψη σύμβασης πώλησης εξ αποστάσεως ρυθμιζόμενη από το νομοθετικό πλαίσιο του Ν. 2251/1994, όπως έχει τροποποιηθεί. Δυνατότητα σύναψης έγκυρης παραγγελίας μέσω του e-shop, έχετε εφόσον είστε δικαιοπρακτικά ικανός τηρώντας τα άρθρα του Ελληνικού Αστικού Κώδικα, (εφόσον έχετε συμπληρώσει το δέκατο όγδοο έτος της ηλικίας σας και δεν τελείτε σε δικαστική συμπαράσταση ως προς τη σύναψη σύμβασης πώλησης).

Σε παραγγελίες μπορούν να προβούν και εκπρόσωποι νομικών προσώπων ενώ η εταιρεία επιφυλάσσεται του δικαιώματος της να αξιώσει από τον εποπτεύοντα ή κηδεμόνα τυχόν παραγγελίες που θα πραγματοποιηθούν από δικαιοπρακτικά ανίκανα πρόσωπα. O πελάτης έχει το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών.

Περιεχόμενα Συσκευασίας

Οι κατασκευάστριες εταιρίες, ανάλογα με την εμπορική τους πολιτική, κατά διαστήματα, αλλάζουν τα παρελκόμενα της συσκευασίας του προϊόντος όπως μπαταρία, ακουστικά, φορτιστής, καλώδιο usb, manual κλπ. Λόγω της ύπαρξης ταινίας ασφαλείας και σφραγισμένης μεμβράνης, από τον προμηθευτή, σε όλες τις συσκευές δεν υπάρχει δυνατότητα αποτύπωσης των αξεσουάρ και περιφερειακών που εσωκλείονται σε αυτές. Η alesia δε φέρει καμία ευθύνη για την αλλαγή της εμπορικής πολιτικής του εκάστοτε κατασκευαστή και της εκάστοτε αντιπροσωπείας.

Διαδικασία πραγματοποίησης παραγγελίας μέσω e-shop

Συμπλήρωση ειδικής φόρμας με τα απαραίτητα στοιχεία για τη σύναψη της σύμβασης πώλησης. Την ανεπιφύλακτη αποδοχή των όρων της σύμβασης πώλησης και των όρων χρήσης, με την ηλεκτρονική επιλογή «ΑΠΟΔΟΧΗ» που δίνεται στον ενδιαφερόμενο από τον διαδικτυακό τόπο.

Σε περίπτωση που υπάρχει διαθεσιμότητα όλων των προϊόντων που αναφέρονται στο αίτημά σας εντός του χρόνου παράδοσης που προβάλλεται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, τότε θα σας επιβεβαιώσουμε μέσω αποστολής e-mail στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει και θα περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία αυτής. Η αποστολή των προϊόντων θα πραγματοποιείται κατόπιν βάσει του χρονοδιαγράμματος παράδοσης της συνεργάτιδάς μας εταιρείας ταχυμεταφορών.

H alesia δεν έχει την ευθύνη οσο αφορά  την αποστολή των ενημερωτικών emails που πηγαίνουν στα ανεπιθύμητα του λογαριασμού email του πελάτη.

Σε περίπτωση που δεν υπάρχει διαθέσιμο κάποιο/α από τα είδη που παραγγείλατε ή/και που κάποιο προϊόν δεν μπορεί να είναι διαθέσιμο στον αναγραφόμενο στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα χρόνο παράδοσης, τότε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικώς ή μέσω e mail, προκειμένου να σας ενημερώσει για τη μη διαθεσιμότητα. Σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο δεν καταστεί εφικτή καμία εκ των ως άνω δύο επικοινωνιών για χρονικό διάστημα 10 ημερών από την αποστολή του αιτήματος παραγγελίας σας, τότε το αίτημά σας ακυρώνεται αυτομάτως και θα πρέπει να αποστείλετε ξανά νέο αίτημα προς εμάς.

Ενημέρωση Εξέλιξης Παραγγελίας

Ο καταναλωτής μέσω του διαδικτυακού τόπου ενημερώνεται από την εταιρεία πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας του για την ταυτότητα και τη διεύθυνση του προμηθευτή, τα ουσιώδη χαρακτηριστικά του προϊόντος, την τιμή, την ποσότητα, τις δαπάνες μεταφοράς, τον τρόπο πληρωμής, παράδοσης, της διάρκειας ισχύος και της τιμής της ενδεχόμενης προσφοράς και το δικαίωμα υπαναχώρησης.

Με την αποστολή της φόρμας παραγγελίας, ο καταναλωτής λαμβάνει διαδικτυακά (e-mail) αντίγραφο της παραγγελίας, το οποίο μπορεί να αποθηκεύσει. Στις τιμές που αναγράφονται στους σχετικούς καταλόγους κάτω από κάθε προϊόν διευκρινίζεται με ή χωρίς Φ.Π.Α., ενώ η alesia.gr επιφυλάσσεται του δικαιώματός του να αναπροσαρμόζει τις τιμές χωρίς να υποχρεούται να ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό.

H alesia δεν έχει την ευθύνη οσο αφορά  την αποστολή των ενημερωτικών emails που πηγαίνουν στα ανεπιθύμητα του λογαριασμού email του πελάτη.

Τρόποι Πληρωμής

1. Με τη χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας

Η χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας γίνεται την ημέρα έναρξης της διαδικασίας αποστολής των προϊόντων. Όλα τα στοιχεία της κάρτας σας αποθηκεύονται στην συνεργαζόμενη εταιρία Viva Payments και την εταιρεία 2checkout και όχι σε δικό μας server .H www.alesia.gr έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των συναλλαγών σας μέσω της πιστωτικής σας κάρτας και όλοι οι κάτοχοι πιστωτικών καρτών υπόκεινται σε ελέγχους εγκυρότητας. Είναι σημαντικό να αναφέρετε απαραιτήτως ένα τηλέφωνο επικοινωνίας και μια έγκυρη διεύθυνση e-mail.

2. Με κατάθεση ή μεταφορά μέσω Web Baking

Μπορείτε σε έναν από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς να καταθέσετε το ποσό της παραγγελίας σας και να μας αποστείλετε με ΦΑΧ ή e-mail την απόδειξη κατάθεσης. Στην αιτιολογία να αναγράφεται το όνομά σας και τον αριθμό παραγγελίας σας.

Τράπεζα POSTBANK EUROPE

IBAN: BG24 BPBI 7922 1421 5367 01

BIC: BPBIBGSF

Δικαιούχος: LILY AS PLTD .

3. Με αντικαταβολή (ΕΛΤΑ  & ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ)

Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας. Όταν έρθει στο χώρο σας ο υπάλληλος της ταχυμεταφορικής εταιρείας για να σας παραδώσει το δέμα, πληρώνετε μετρητα.

Περιορισμός Ευθύνης

Η εταιρία  ουδεμία ευθύνη φέρει για άμεση ή έμμεση, θετική ή αποθετική ζημία, που μπορεί να προκύψει από την έλλειψη ικανότητας χρήσης της ιστοσελίδας καθώς και από τυχόν σφάλματα, διακοπές, ελαττώματα ή καθυστερήσεις στη λειτουργία της ιστοσελίδας ή στη διαβίβαση μέσω αυτής πληροφοριών στο διαδίκτυο.

Η alesia δεν ευθύνεται για τυχόν τεχνικά, τυπογραφικά ή ορθογραφικά λάθη στις τιμές ή στα χαρακτηριστικά των προϊόντων. Για την αποφυγή των παραπάνω ο πελάτης οφείλει, πριν προβεί σε οποιαδήποτε παραγγελία, να διασταυρώσει με το αναγραφόμενο “SKU” του προϊόντος τα χαρακτηριστικά που δίνει ο ίδιος ο κατασκευαστής. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν παρουσιάζει ασυνήθιστα χαμηλή τιμή, δίχως κάποια ιδιαίτερη ένδειξη που να τη δικαιολογεί, επικοινωνήστε με το κατάστημα alesia.gr πριν παραγγείλετε το προϊόν αυτό.

Τρόπος και Κόστος Αποστολής

Οι αποστολές εντός Ελλάδος επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής € 3.50 έως 2 κιλά και € 1.50 για κάθε επιπλέον κιλό.  Στην περιπτωση της νησιωτικης Ελλαδας και παραμεθωριων περιοχων τα εξοδα αποστολης ενδεχεται να εχουν μεγαλυτερο κοστος . Η εταιρεία ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε είναι η ΕΛΤΑ, η οποία διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο διανομής, στην Ελλάδα και την μεγαλύτερη αξιοπιστία.   Στη σπάνια περίπτωση που η περιοχή που διαμένετε δεν εξυπηρετείται από το δίκτυο της ΕΛΤΑ , η alesia.gr  θα σας αποστείλει την παραγγελία σας με εναλλακτικό τρόπο χωρίς κάποια επιπλέον επιβάρυνση πέραν των προαναφερόμενων.

Πότε θα μου παραδώσετε

Όλες οι παραγγελίες διευθετούνται από την εταιρεία μας την επόμενη εργάσιμη ημέρα (Δευτέρα έως Παρασκευή), από την ημέρα που κάνατε την παραγγελία σας. Οι παραγγελίες αποστέλλονται με την εταιρεία ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ COURIER και παραδίδονται σε 1-5 εργάσιμες ημέρες ως συνήθως  . Στα προϊόντα της εταιρείας vidaxl  η παράδοση διάρκει απο 6-14 εργάσιμες ημέρες. Στην περιγραφη των προιοντων αναγραφετε κατα προσεγγιση ποσο χρονικο διαστημα χρειαζεται για να παραδοθει στον πελατη μας το καθε προιον.

Αποστολη Προιόντων

 Το κατάστημα alesia.gr  παρέχει την δυνατότητα στον πελάτη να παραλάβει την παραγγελία του σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας και της Κύπρου , ακόμα και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές.  Παράγοντες που σχετίζονται με αργίες, απεργίες, καιρικές συνθήκες κ.α., πιθανώς να επηρεάσουν την εξέλιξη της παράδοσης. Η alesia.gr αποστέλλει εγκαίρως την παραγγελία του πελάτη με ταυτόχρονη ενημέρωση του τόσο με email και σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται για την οποιαδήποτε περαιτέρω καθυστέρηση . Ως εκ τούτου η εξέλιξη της αποστολής από την στιγμή αναχώρησης της από το κατάστημα της alesia.gr και έπειτα , δε θα πρέπει να επηρεάσει την αξιολόγηση των υπηρεσιών του καταστήματος. Στην περιπτωση που ο πελατης πληρωσει με τραπεζικη καταθεση η ημερομηνια της παραγγελια του οριζετε απο την εμφανιση των χρηματων στον τραπεζικο λογαριασμο μας. 

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη σχετικά με την ανεύρεση δέματος, στο ηλεκτρονικό κατάστημα της alesia.gr παρέχεται δυνατότητα παρακολούθησης της παραγγελίας.

Ο πελάτης με την αποδοχή των όρων χρήσης κατά τη διαδικασία πραγματοποίησης της αγοράς του δηλώνει ότι συμφωνεί με την διαδικασία αποστολής της παραγγελίας του με τις συνεργαζόμενες εταιρείες αποστολής του alesia.gr.

Από τη στιγμή που ο πελάτης παραλάβει χτυπημένο δέμα πρέπει να ενημερώσει αυθημερόν την alesia.gr και το τμήμα πωλήσεων του alesia.gr (είτε γραπτώς είτε τηλεφωνικώς). Δηλώνεται στο παρόν ρητά ότι σε περίπτωση που η alesia.gr δεν ειδοποιηθεί αυθημερόν , δε θα υπάρχει η δυνατότητα αποζημίωσης του πελάτη

Όσον αφορά τα έξοδα μεταφοράς  ποικίλλουν αναλόγως με τον προορισμό της αποστολής και το βάρος και τις διαστάσεις του προιόντος . Λόγω της μεγάλης γκάμας προιόντων και της πολυμορφίας των χαρακτηριστικών των προιόντων , σε κάθε περίπτωση η alesia.gr ελέγχει το κόστος μεταφορικών εξόδων της κάθε παραγγελίας πριν αυτή δρομολογηθεί και εάν και εφόσον υπάρχει λάθος στο υπολογισμένο ποσό, ενημερώνει όσο πιο άμεσα μπορεί τον καταναλωτή για το σωστό ποσό μεταφορικών.

Όροι Εγγύησης και Επιστροφής Προϊόντων

Για την αγορά οποιονδήποτε προϊόντων από το κατάστημα μας ο πελάτης υποχρεούται πρώτα να λάβει γνώση των όρων της παρούσας εγγύησης και να δηλώσει ότι αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους όρους της.

Στα πλαίσια διασφάλισης του πελάτη η alesia εφαρμόζει πάντα γραπτό τρόπο επικοινωνίας σε όλες τις περιπτώσεις παροχής εγγύησης προιόντος . Η καταχώριση του αιτήματος του πελάτη γίνεται στο info@alesia.gr.

Όλα τα προϊόντα συνοδεύονται από εγγύηση με διάρκεια και όρους του εκάστοτε κατασκευαστή. Η εγγύηση του κατασκευαστή αφορά τα πρώτα 1 ή 2 έτη αναλόγως την κατασκευάστρια εταιρία.

H alesia διευθετεί το κάθε αίτημα σύμφωνα με τις οδηγίες-κανόνες του εκάστοτε κατασκευαστή κατόπιν ελέγχου που αυτός διενεργεί στο προιόν.

Ο απαιτούμενος χρόνος για την ολοκλήρωση της διαδικασίας ποικίλλει, ανάλογα με τη φύση του προβλήματος και η alesia  ουδεμία ευθύνη φέρει για αυτό.

Η διαδικασία διαρκεί περισσότερο σε περιπτώσεις κατασκευαστών που δεν έχουν επίσημη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα και σε περιπτώσεις συγκεκριμένων μοντέλων προιόντων που δεν έχουν κυκλοφορήσει επισήμως στην Ελλάδα .

Η εγγύηση του κατασκευαστή δεν καλύπτει τα παρελκόμενα της συσκευασίας όπως μπαταρία, ακουστικά, φορτιστής, καλώδιο usb κλπ.

Η εγγύηση του κατασκευαστή δεν καλύπτει βλάβες οι οποίες προέρχονται από κακή χρήση, πτώση, υγρασία, παρέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο service και το προϊόν τίθεται αυτόματα εκτός εγγύησης .

Σπάνιες περιπτώσεις αποτελούν δε και η περίπτωση DOA (Dead on Arrival) , η οποία αναφέρεται στην περίπτωση που το προιόν ποτέ δεν τέθηκε σε λειτουργία λόγω εργοστασιακού ελαττώματος , αλλά και η περίπτωση DAP (Dead After Purchase) , η οποία αναφέρεται στην περίπτωση που το προιόν σταμάτησε να λειτουργεί λόγω κάποιου προβλήματος που παρουσίασε μόνη της, εντός των 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του προιόντος . Σε αυτές τις περιπτώσεις η alesia βάσει νομοθεσίας θα πρέπει να αναμένει την επίσημη έγγραφη επιβεβαίωση του κατασκευαστή , όσο χρόνο και εάν αυτή διαρκέσει και κατόπιν του σχετικού πορίσματος να κρίνει τον τρόπο με τον οποίο θα επιλύσει το αίτημα του καταναλωτή (αντικατάσταση με νέο ή refurbished ή πίστωση προιόντος) . Ο πελάτης αναγνωρίζει ότι ο απαιτούμενος χρόνος για την ολοκλήρωση της διαδικασίας ποικίλλει και εξαρτάται από την ίδια την αντιπροσωπεία/κατασκευαστή (αργίες, φόρτος εργασίας κλπ). Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται σε τέλεια κατάσταση (χωρίς γρατσουνιές, ρωγμές, αποσυνδεδεμένα μέρη, ζημιές κατά τη μεταφορά κτλ) και να συνοδεύεται από τη συσκευασία του καθώς και από όλα όσα αυτή περιέχει . DOA/DAP δεν παρέχονται επίσης σε περίπτωση που ο πελάτης έχει προβεί σε αναβάθμιση λογισμικού, αντικατάσταση αποσπώμενων μερών της συσκευής (καλύμματα, καπάκια κλπ) καθώς και των παρελκόμενων της συσκευασίας (ακουστικά, φορτιστής, κλπ). Ο πελάτης αναγνωρίζει αυτήν την πραγματικότητα . Δεσμεύεται δε , όπως βοηθήσει με την παροχή στοιχείων , διευκρινήσεων που τυχόν ζητήσει ο κατασκευαστής σχετικά με τη βλάβη , όσο και με την εν γένει στάση του, συνεργαζόμενος με την εξυπηρέτηση πελατών της alesia.

Για ελαττωματικά μέρη της συσκευής (όπως ηχεία, κάμερα, touchpad, μπαταρία, HDD, RAM, καλώδια, νεκρά pixels, γραμμές, κηλίδες κτλπ) δεν προβλέπεται αντικατάσταση της συσκευής αλλά επισκευή αυτής ακόμη και εάν αυτό αναφερθεί στις πρώτες 7 ημέρες χρήσης.

H Apple μέσω της επίσημης αντιπροσωπείας της δεν υποστηρίζει αντικατάσταση με νέο προιόν , αλλά με refurbished , ακόμη και εάν αυτό αναφερθεί στις πρώτες 7 ημέρες χρήσης

Με το πέρας των 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς για οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα, απευθύνεστε στην εκάστοτε εξουσιοδοτημένη αντιπροσωπεία για άσκηση των δικαιωμάτων εγγύησης με προσκόμιση της απόδειξης ή του τιμολογίου αγοράς. Όπως ο Νόμος ορίζει η alesia δεν δύναται να συμμετέχει με ουδένα τρόπο σε αυτή τη διαδικασία.

Κρίνεται απαραίτητο το προϊόν να είναι σε άριστη κατάσταση . Κάθε ανταλλακτικό πριν διατεθεί προς πώληση έχει ελεγχθεί από το alesia.gr και είναι σε άριστη κατάσταση . Απαραίτητη προϋπόθεση για τη χρήση της εγγύησης είναι οι ταινίες ασφαλείας, τα φιλμ προστασίας και οι ετικέτες αναγνώρισης του προϊόντος να μην έχουν σχιστεί ή αφαιρεθεί . Η ταινία σύνδεσης δεν θα πρέπει να έχει κοπεί ή να έχει τσακιστεί και σε καμία περίπτωση να μην δείχνει αλλοιωμένη, πιεσμένη στις άκρες ή χτυπημένη. Κανένα εξάρτημα δε θα πρέπει να έχει έρθει σε επαφή με ξένα σώματα όπως υγρά και σκόνη. Η οθόνη και η αφή δε θα φέρουν σπάσιμο, ράγισμα ή γρατζουνιά και σε καμία περίπτωση το προϊόν δε θα έχει επισκευαστεί. Δεν θα πρέπει να έχει γίνει καμία είδους παρέμβαση στο προϊόν. Σε περίπτωση που η βλάβη του προϊόντος σχετίζεται με τα παραπάνω τότε το προϊόν τίθεται αυτόματα «εκτός εγγύησης». Ο απαιτούμενος χρόνος για την ολοκλήρωση της διαδικασίας ποικίλλει, ανάλογα με τη φύση του προβλήματος.

Σε περίπτωση μη κάλυψης του προιόντος εντός εγγύησης λόγω κακής χρήσης όπως προαναφέρεται , δίνεται προσφορά κόστους επισκευής της βλάβης . Σε περίπτωση μη αποδοχής του κόστους αυτού από τον πελάτη, υπάρχει ελάχιστη χρέωση 10€ + ΦΠΑ για τον τεχνικό έλεγχο που διενεργήθηκε (Το κόστος αυτό αφορά αποκλειστικά την αντιπροσωπεία – εξουσιοδοτημένο service και την courier ) , ενώ επιβαρύνεται και όποια μεταφορικά (από και προς) .

Όσον αφορά τις συσκευές που έχουν πιστοποίηση IP για αντοχή σε νερό – σκόνη , βάσει των παγκόσμιων οδηγιών, η αντοχή τους στην σκόνη είναι μεγάλη αλλά στην περίπτωση επαφής με το νερό υπάρχουν σημαντικές διευκρινήσεις , καθώς η συσκευή δεν είναι πλήρως αδιάβροχη. Κάτι τέτοιο σημαίνει πως η συσκευή θα αντέξει σταγόνες νερού, μια μικρή βύθιση σε γλυκό νερό (όχι μεγαλύτερη του 1 μέτρου και όχι για χρόνο άνω των 30 λεπτών), εφόσον είναι ερμητικά κλεισμένα τα καπάκια της συσκευής.

Επομένως, η συσκευή είναι απλά ανθεκτική στο νερό, ενώ αξίζει να επισημανθεί πως σε περίπτωση υγρασίας ή ζημιάς από νερό δεν υπάρχει κάλυψη από την εγγύηση του κατασκευαστή.

Επιστροφές προϊόντων/Πολιτική Υπαναχώρησης

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο μέγεθος ή άλλο προϊόν. Τονίζουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από τον courier στην απόδειξη παραλαβής, για τον έλεγχο του εμπροθέσμου.

Σε κάθε περίπτωση τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη. Αυτό σημαίνει:

Να μην έχουν φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν.

Να είναι σε άριστη κατάσταση (με την εργοστασιακή τους συσκευασία δηλαδή κουτί ή ζελατίνα)

Να συνοδεύονται με όλα τα έγγραφα με τα οποία παραδόθηκε το προϊόν (π.χ. Απόδειξη Λιανικής,Τιμολόγιο κ.ο.κ).

Αν τηρούνται οι παραπάνω προυποθέσεις, μπορείτε ελεύθερα να το απoστείλετε πίσω σε εμάς για αντικατάσταση. Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή.

Να σημειωθεί ότι όλες οι αλλαγές και οι επιστροφές χρημάτων γίνονται στις τρέχουσες τιμές των προϊόντων.

Η διαδικασία της επιστροφής είναι απλή και γίνεται με τον εξής τρόπο:

Πηγαίνετε στην φόρμα «Επιστροφές» και συμπληρώνετε τα απαραίτητα στοιχεία.

Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:

α) Πριν την αποστολή του προϊόντος – Η ακύρωση είναι δυνατή με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@alesia.gr ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο 231 231 7567

β) Μετά την παραλαβή του προϊόντος μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση, εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος.

Διευκρινίζεται, ότι για να προχωρήσετε στην επιστροφή προϊόντος πρέπει να τηρούνται οι προυποθέσεις που αναφέρθηκαν παραπάνω περί φθορών των επιστρεφομένων προιόντων κλπ.

Εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που παραλάβατε το προϊόν, έχετε δικαίωμα να το επιστρέψετε και να λάβετε πίσω τα χρήματά σας. Σε αυτή την περίπτωση η χρέωση για την επιστροφή του προϊόντος επιβαρρύνει τον αγοραστή.

Αν επιλέξετε οποιοδήποτε άλλο τρόπο ή μεταφορική εταιρεία για την επιστροφή του προιόντος , σας επιστρέφουμε πίσω όλο το ποσό της αγοράς και τα έξοδα αποστολής τα επιβαρύνεστε αποκλειστικά εσείς.

Σε περίπτωση που κάνετε παραγγελία, σας αποσταλεί και αρνηθείτε να την παραλάβετε κατά τη στιγμή της παράδοσης, επιβαρύνεστε εξολοκλήρου τα μεταφορικά έξοδα για την αποστολή της παραγγελίας από εμάς πρός εσάς και για την επιστροφή της παραγγελίας από εσάς πρός εμάς.

Επιστροφή Ελαττωματικών Προϊόντων

Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του alesia.gr πουλήθηκαν προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας ή από λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π. τότε alesia.gr αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, το κόστος επιστροφής (οπότε θα καταθέσει το αντίστοιχο ποσό εξόδων σε λογαριασμό τραπέζης που θα της υποδειχτεί), καθώς επίσης και τα έξοδα επαναποστολής.

Οι όροι επιστροφής παραμένουν οι ίδιοι με αυτούς που προαναφέρθηκαν.

Ανωτέρα Βία

Η alesia δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της alesia ή οφείλονται σε ανωτέρα βία. Σε τέτοιες περιπτώσεις η alesia δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση της παραγγελίας. Ενδεικτικώς και οχί περιοριστικώς θεωρούνται περιστατικά ανωτέρας βίας οι απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, καθυστερήσεις που οφείλονται σε προμηθευτές, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών, κυβερνητικές ή νομοθετικές πράξεις και φυσικές καταστροφές.

Προσωπικά Δεδομένα - GDPR 

Η εταιρεία alesia.gr σέβεται τα προσωπικά δεδομένα των επισκεπτών της και των εγγεγραμμένων χρηστών και έχει διασφαλίσει ότι η ιδιωτική τους ζωή και τα προσωπικά τους δεδομένα προστατεύονται όταν χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος alesia.gr. Ως εκ τούτου, το ηλεκτρονικό μας κατάστημα alesia.gr χρησιμοποιεί τα προσωπικά δεδομένα σας σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό κανονισμό GDPR δίνοντας το δικαίωμα στους χρήστες να τα κατεβάσουν, να τα επεξεργαστούν ή να τα διαγράψουν από το ηλεκτρονικό κατάστημα alesia.gr.

Χρήση των δεδομένων σας

Εφόσον επιλέξετε να κάνετε εγγραφή για να δημιουργήσετε τον προσωπικό σας λογαριασμό ή και να προχωρήσετε σε αγορά ως επισκέπτης στο ηλεκτρονικό κατάστημα alesia.gr τα στοιχεία σας αποθηκεύονται στην βάση δεδομένων μας καθώς συμπληρώνετε εσείς τα απαραίτητα πεδία, το όνομά σας, η διεύθυνση σας, η πόλη και η χώρα κατοικίας σας, το τηλέφωνό σας και το email σας. Αυτά τα χρησιμοποιούμε για να σας αποστείλουμε την παραγγελία σας.

Σε κάθε περίπτωση πρόσβαση στα δεδομένα σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα έχουν αποκλειστικά οι εργαζόμενοι της εταιρίας, ο τεχνικός μας και απολύτως κανένας άλλος. Η πρόσβαση στα δεδομένα σας χωρίς εξουσιοδότηση ακόμα και από τους εργαζόμενους της εταιρίας μας απαγορεύεται και έχουμε αναλάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε κανείς να μην μπορεί να έχει σε αυτά πρόσβαση χωρίς την ρητή συγκατάθεσή μας. Η μοναδική εξαίρεση που προβλέπεται από τον νόμο είναι μόνο οι αρμόδιες αρχές.

Μπορείτε οποιαδήποτε στιγμή πηγαίνοντας στα εργαλεία GDPR στο κάτω μέρος του ιστότοπού μας alpha-market.gr να τα κατεβάσετε, να τα τροποποιήσετε, ή να τα διαγράψετε. Επίσης τα χρησιμοποιούμε για να επικοινωνούμε μαζί σας σε περίπτωση προβλημάτων στην παράδοση των ειδών που παραγγείλατε. Η χρήση αυτή αφορά το όνομά σας, το τηλέφωνό σας, την διεύθυνση σας και την ηλεκτρονική σας διεύθυνση. Δεν θα χρησιμοποιήσουμε τα προσωπικά δεδομένα σας για να σας στείλουμε διαφημιστικά. Δεν θα χρησιμοποιήσουμε τα προσωπικά δεδομένα σας για κανέναν άλλο σκοπό εκτός των παραπάνω που αφορούν την σωστή διεκπεραίωση της παραγγελίας σας. Ποτέ δεν θα διαβιβάσουμε τα δεδομένα σας ή μέρη αυτών, σε μη εξουσιοδοτημένα άτομα ή τρίτα μέρη.

Πρόσβαση στα δεδομένα

Τα τηρούμενα στοιχεία του αρχείου δύναται να κοινοποιηθούν στις αρμόδιες δικαστικές, αστυνομικές και άλλες διοικητικές αρχές κατόπιν νομίμου αιτήματός τους και σύμφωνα με τις κάθε φορά ισχύουσες νομοθετικές διατάξεις. Ο Πελάτης έχει, μέσα στα πλαίσια της νομοθεσίας περί απορρήτου των τηλεπικοινωνιών, το δικαίωμα της ενημέρωσης και της αντίρρησης τα οποία προβλέπονται από τα άρθρα 11 έως 13 του ν. 2472/1997.

Cookies

Στην alesia.gr χρησιμοποιούμε Cookies με σκοπό να παρέχουμε βελτιωμένες υπηρεσίες και εξυπηρέτηση για τους χρήστες μας. Αυτό σημαίνει ότι τοποθετούμε ένα αριθμό cookies στο πρόγραμμα περιήγησης σας. Αυτά είναι γνωστά ως Cookies πρώτου μέρους και επιτρέπουν την διατήρηση πληροφοριών κατά την πλοήγησή σας από σελίδα σε σελίδα στο κατάστημά μας.

Για παράδειγμα χρησιμοποιούμε Cookies στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα για να κατανοήσουμε τις προτιμήσεις των επισκεπτών και των χρηστών, να βελτιώσουμε την εμπειρία τους και να αναλύσουμε την χρήση, την πλοήγηση, και άλλες στατικές πληροφορίες. Μπορείτε να ελέγξετε την χρήση Cookies σε κάθε επίπεδο προγράμματος περιήγησης. Εάν επιλέξετε να μην ενεργοποιήσετε ένα Cookie ή να το απενεργοποιήσετε αργότερα ενδέχεται καθώς περιηγήστε το ηλεκτρονικό μας κατάστημα να μην χρησιμοποιείτε προς όφελός σας ορισμένες λειτουργίες και κάποιες άλλες να είναι περιορισμένες.

Χρησιμοποιούμε SKROUTZ ANALYTICS στατιστικών κίνησης.

Η εταιρεία μας, για να μπορεί να παρέχει την καλύτερη δυνατή ποιότητα υπηρεσιών στον καταναλωτή χρησιμοποιεί την υπηρεσία Skroutz Analytics. Μέσω της υπηρεσίας αυτής κοινοποιούνται ανώνυμα στατιστικά χρήσης στο Skroutz.gr, ενώ τα δεδομένα που λαμβάνονται μέσω αυτής της υπηρεσίας καλύπτονται από την πολιτική απορρήτου του Skroutz.gr, την οποία μπορείτε να βρείτε στο https://www.skroutz.gr/privacy.

Χρησιμοποιούμε της υπηρεσίες της Google analytics για την καταγραφή στατιστικών κίνησης.

Χρησιμοποιούμε cookies για τα προσωπικά στοιχεία των χρηστών αποκλειστικά και μόνο για την alesia.gr και δεν μεταβιβάζονται σε κανέναν άλλο άτομο, εταιρία και οργανισμό.

Μπορείτε αν δεν επιθυμείτε την χρήση τους να τα απενεργοποιήσετε από τον φυλλομετρητή σας (Browser) που χρησιμοποιείτε για την περιήγησή σας στο Διαδίκτυο ή και να τα διαγράψετε οποιαδήποτε στιγμή θέλετε από τον ίδιο φυλλομετρητή σας. Σε περίπτωση που χρησιμοποιείτε το ηλεκτρονικό μας κατάστημα alesia.gr και δεν απενεργοποιήσετε τα cookies σας αποδέχεστε την παραπάνω χρήση τους για τους λόγους που αναφέρουμε.

Παρακάτω σας αναφέρουμε αναλυτικά τις ενέργειες που μπορείτε να κάνετε για να τα απενεργοποιήσετε.

Μπορείτε γενικά να ενεργοποιήσετε ή αργότερα να απενεργοποιήσετε τη χρήση των cookies μέσω μιας ενσωματωμένης λειτουργικότητας στο πρόγραμμα περιήγησης σας (Browser). Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον τρόπο ελέγχου των ρυθμίσεων cookie μέσω του προγράμματος περιήγησης κάντε κλικ στον ανάλογο σύνδεσμο:

Κάντε κλικ εδώ για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τη ρύθμιση "Ιδιωτική περιήγηση" και τη ρύθμιση των ρυθμίσεων cookie στον Firefox.

Κάντε κλικ εδώ για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το "ανώνυμο" και τη διαχείριση των ρυθμίσεων cookie του Google Chrome

Κάντε κλικ εδώ για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το "InPrivate" και τη διαχείριση των ρυθμίσεων cookie στον Internet Explorer

Κάντε κλικ εδώ για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την "Ιδιωτική περιήγηση" και τη διαχείριση  ρυθμίσεων cookie στο Safari.

ENGLISE 

Terms of use

The use of the online store alesia.gr implies the acceptance of the following terms. If you do not agree with the terms please avoid using it.

Customer service

The customer service department is available to answer your questions via email at info@alesia.gr .

If you prefer telephone communication please call: 231 231 7567 

Prices are in euros including VAT. 20% and can be changed at any time. If the prices have been adjusted and you have ordered a product, you will receive it at the price that was valid when the order was placed.

If a product does not state a price or is zero it may have come from an incorrect entry so it is not valid. In this case please contact the company at 231 231 7567 

Product Availability

The online store alesia.gr offers the opportunity to all internet users to buy at a competitive price a wide range of products, promoting, promoting and reselling the products of its suppliers. The company selects at its absolute discretion the products that it will present to the consumer public through alesia.gr as well as to renew and / or withdraw them, at any time, without justification and without prior notice in any way. Finally, the pricing policy of the company as well as the methods of promoting its sales, through offers and / or discounts, are determined exclusively by it and can be modified at any time, without prior notice in any way.

alesia.gr committed to the truth, accuracy and completeness of the information listed in the online shop, regarding the products or services available through the online store. The alesia.gr reserves and is not bound to any technical or typographical errors made in error, mistake or due to force majeure and which receives correct since come to its attention.

In case the customer orders a product, usually the shipment of the product is completed in 1-3 working days. In some products such as the company vidaxl also the White devices , but etc. the total delivery time is over 6 days. alesia clarifies the description days delivery approximate to those products that have what slow delivery. The alesia not responsible for any receipt delays associated with the courier company and force majeure.  

Product images and descriptions

The colors of the product images as displayed on our website may have been affected by the technology you use to access our page and the display settings you have set on your computer and we have no access to. The company does its best for a decent and faithful display of colors.

Product ordering and consumer protection

Placing an order through the e- shop is a conclusion of a distance selling contract regulated by the legal framework of Law 2251/1994, as amended. You have the possibility of concluding a valid order through the e- shop , if you are legally competent in compliance with the articles of the Greek Civil Code, (unless you have reached the age of eighteen and you are not in legal aid regarding the conclusion of a sales contract).

Orders can also be placed by representatives of legal entities, while the company reserves the right to claim from the supervisor or guardian any orders that will be made by legally incompetent persons. The customer has the right to unjustified withdrawal within 14 days.

Package Contents

The manufacturers, depending on their commercial policy, from time to time, change the packaging of the product such as battery, headphones, charger, usb cable manual, etc. Due to the presence of safety tape and sealed membrane, from the supplier, in all devices it is not possible to capture the accessories and peripherals enclosed in them. The alesia not responsible for the change of commercial policy of each manufacturer and each delegation.

Procedure for placing an order through an e- shop

Fill in a special form with the necessary information for concluding the sales contract. The unconditional acceptance of the terms of the contract of sale and the terms of use, with the electronic option "ACCEPTANCE" given to the interested party by the website.

In case there is availability of all the products mentioned in your request within the delivery time displayed in our online store, then we will confirm you by sending an e- mail to the e-mail address you have stated and will include all its details. The shipment of the products will then be made according to the delivery schedule of our partner courier company.

alesia not responsible for as much as regards sending informative emails going to spam the account email client. 

In case one of the items you ordered is not available and / or that a product may not be available at the delivery time listed in our online store, then we will contact you by phone or e- mail , in order to inform you about unavailability. In the event that for any reason neither of the above two communications becomes possible for a period of 10 days from the sending of your order request, then your request will be automatically canceled and you will have to send us a new request again.

Order Progress Update

The consumer is informed by the company through the website before completing his order about the identity and address of the supplier, the essential characteristics of the product, the price, the quantity, the shipping costs, the method of payment, delivery, the validity period. and the price of the possible offer and the right of withdrawal.

By sending the order form, the consumer receives an online (e- mai l) copy of the order, which he can save. The prices listed in the relevant catalogs under each product are specified with or without VAT, while alesia.gr reserves the right to adjust prices without having to inform the consumer public.

alesia not responsible for as much as regards sending informative emails going to spam the account email client. 

Payment methods

1. By debiting your credit card

Your credit card will be charged on the day of the start of the shipping process. All your card details are stored in the cooperating company Viva Payments and the company 2checkout and not in our server Www.alesia.gr has taken all the necessary measures for the security of your transactions through your credit card and all holders credit cards are subject to validation checks. It is important that you provide a contact telephone number and a valid e- mail address .

2. By deposit or transfer via Web Baking

You can deposit the amount of your order in one of the following bank accounts and send us the deposit receipt by FAX or e- mail . The reason should state your name and your order number.

POSTBANK EUROPE Bank

IBAN: BG24 BPBI 7922 1421 5367 01

BIC: BPBIBGSF

Beneficiary : LILY AS PLTD.

3. Cash on delivery (ELTA & GENERAL POST) 

Payment upon receipt of the order. When the courier company arrives at your place to deliver the parcel to you, you pay in cash .

Limitation of Liability

The company is not responsible for direct or indirect, positive or negative damage, which may result from the lack of usability of the website as well as from any errors, interruptions, defects or delays in the operation of the website or the transmission of information on the Internet. 

The alesia not responsible for any technical, typographical or spelling errors in prices or product features. In order to avoid the above, the customer must, before making any order, cross-check with the indicated "SKU" of the product the characteristics given by the manufacturer himself. In case a product has an unusually low price, without any special indication that justifies it, contact the alesia.gr store before ordering this product.

Shipping Method and Cost

Shipments within Greece are charged with shipping costs of € 3.50 to 2 kilos and € 1.50 for each additional kilo. In the case of insular Greece and paramethorion areas the costs of dispatch are likely to have largest cost The courier company we work with is ELTA, which has the largest distribution network in Greece and the greatest reliability. In the rare case that the area where you live is not served by the network of ELTA, alesia.gr will send you your order in an alternative way without any additional charge in addition to the above.     

When will you deliver it to me?

All orders are processed by our company the next working day (Monday to Friday), from the day you placed your order. The orders are sent with the courier company ELTA COURIER and are delivered in 1-5 working days as usual In the products of the company vidaxl the delivery lasts from 6-14 working days. In the description of the products listed at approximate amount TIME SPACE NEEDED to DELIVERED the customer our each product .   

Shipping Products

 The alesia.gr store provides the customer with the opportunity to receive his order in any part of Greece and Cyprus, even in the most remote areas. Factors related to holidays, strikes, weather conditions, etc., may affect the evolution of the tradition. The alesia.gr time sends the customer order while updating both by email and in no way responsible for any further delay. Therefore, the evolution of the shipment from the moment of its departure from the store of alesia.gr onwards, should not affect the evaluation of the services of the store. In case the customer pays by bank deposit, the date of the order is set by the appearance of the money in our bank account .    

For the best customer service regarding the finding of a parcel, in the online store of alesia.gr it is possible to follow the order.

By accepting the terms of use during the purchase process, the customer declares that he agrees with the shipping process of his order with the cooperating shipping companies of alesia.gr .

From the moment the customer receives a hit parcel, he must inform alesia.gr and the sales department of alesia.gr on the same day (either in writing or by phone). It is explicitly stated here that in case alesia.gr is not notified on the same day, there will be no possibility of customer compensation

In terms of shipping costs vary depending on the destination of the shipment and the weight and dimensions of the product Due to the wide range of products and the diversity of the characteristics of products , in each case alesia.gr control costs transport costs of each order before it is launched and if and when there is error in the calculated amount, informs the more readily can the consumer of the right amount of shipping. 

Product Warranty and Return Terms

For the purchase of any products from our store, the customer is obliged to first be aware of the terms of this guarantee and to declare that he unconditionally accepts its terms.

In the context of customer assurance, alesia always applies a written way of communication in all cases of product warranty . The registration of the customer's request is done at info@alesia.gr .

All products are accompanied by a warranty with duration and terms of each manufacturer. The manufacturer's warranty concerns the first 1 or 2 years depending on the manufacturer.

alesia settle each claim according to instructions-rules of each manufacturer after verification that he carries the product .

The time required to complete the procedure varies, depending on the nature of the problem and alesia bears no responsibility for it. 

The process takes longer in cases of manufacturers that do not have an official dealership in Greece and in cases of specific product models that have not been officially released in Greece.

The manufacturer's warranty does not cover the packaging accessories such as battery, headphones, charger, usb cable, etc.

The manufacturer's warranty does not cover damage resulting from misuse, drop, humidity, unauthorized service intervention and the product is automatically out of warranty.

Rare cases are the case of DOA ( Dead on Arrival ), which refers to the case where the product was never put into operation due to a factory defect, but also the case of DAP ( Dead After Purchase ), which refers to the case where the product stopped working due to a problem it presented on its own, within 7 days from the date of purchase of the product In these cases, alesia by law should wait for the official written confirmation of the manufacturer, no matter how long it takes and after the relevant finding to decide how to resolve the consumer request (replacement with new or refurbished or product credit ). The customer acknowledges that the time required to complete the process varies and depends on the dealership / manufacturer itself (holidays, workload, etc.). The product must be in perfect condition (without scratches, cracks, disconnected parts, damage during transport, etc.) and must be accompanied by its packaging as well as everything it contains. DOA / DAP are also not provided in case the customer has made a software upgrade, replacement of removable parts of the device (covers, lids, etc.) as well as the accessories of the package (headphones, charger, etc.). The customer recognizes this reality. It undertakes, in order to help by providing data, clarifications that may be requested by the manufacturer regarding the fault, as well as its general attitude, in cooperation with alesia 's customer service .

For defective parts of the device (such as speakers, camera, touchpad , battery, HDD, RAM, cables, dead pixels , lines, spots, etc. ) no replacement of the device is provided but its repair even if it is mentioned in the first 7 days of use.

Apple through formal delegation does not support replacement by new product , but with refurbished , even if reported in the first seven days of use

At the end of the 7 calendar days from the date of purchase for any technical problem, you contact the authorized dealership for the exercise of the warranty rights by presenting the receipt or the purchase invoice. As the Law stipulates, alesia may not participate in this process in any way.

It is necessary for the product to be in excellent condition. Each spare part before being sold has been checked by alesia.gr and is in excellent condition. A prerequisite for using the warranty is that the safety tapes, protective films and product identification labels are not torn or removed. The connecting tape should not have been cut or creased and in no case should it look damaged, pressed at the edges or hit. No components should have come into contact with foreign bodies such as liquids and dust. The screen and touch will not break, crack or scratch and in no case will the product be repaired. There should be no intervention on the product. In case the product damage is related to the above then the product is automatically "out of warranty". The time required to complete the process varies, depending on the nature of the problem.

In case of non-coverage of the product under warranty due to misuse as mentioned above, an offer is made to repair the cost of the damage. In case of non-acceptance of this cost by the customer, there is a minimum charge of 10 € + VAT for the technical inspection performed (This cost concerns only the dealership - authorized service and the courier ), while any shipping (from and to) is charged .

As for the devices that have IP certification for water - dust resistance, according to the world directives, their dust resistance is great but in case of contact with water there are important clarifications, as the device is not completely waterproof. This means that the device will withstand drops of water, a small immersion in fresh water (not more than 1 meter and not for more than 30 minutes), as long as the lids of the device are tightly closed.

Therefore, the device is simply water resistant, while it is worth noting that in case of moisture or water damage there is no coverage from the manufacturer's warranty.

Product Returns / Withdrawal Policy

You have the right to return the received product within 14 calendar days and request its replacement with another size or another product. We emphasize that the date of shipment of the returned product is considered the one indicated by the courier on the receipt, for the control of the deadline. 

In any case the returned products must be in the condition received by the customer. This means:

Do not have damage and their packaging should be the one that normally accompanies the product.

To be in excellent condition (with their factory packaging, ie box or jelly)

Be accompanied by all the documents with which the product was delivered (eg Retail Receipt , Invoice, etc. ).

If the above conditions are met , you are free to send it back to us for replacement. Otherwise we reserve the right not to accept the return.

Please note that all changes and refunds are made at current product prices.

The return process is simple and is done as follows:

Go to the "Returns" form and fill in the necessary information.

It is possible to cancel your order in the following cases:

a) Before sending the product - Cancellation is possible by sending an e- mail to the email address info@alesia.gr or by phone at 231 231 7567 

b) After receiving the product you can exercise your right to withdraw, within 15 calendar days from the day of receipt of the product.

It is clarified that in order to proceed with the return of the product, the conditions mentioned above regarding the damage of the returned products, etc. must be observed .

Within 15 calendar days from the day you received the product, you have the right to return it and get your money back. In this case the charge for the return of the product is borne by the buyer.

If you choose any other way or transport company for the return of the product , we will refund the entire amount of the purchase and the shipping costs will be borne exclusively by you.

In case you place an order, it is sent to you and you refuse to receive it at the time of delivery, you will be fully charged for the shipping costs for sending the order from us to you and for the return of the order from you to us.

Return of Defective Products

In cases where a demonstrable fault of alesia.gr sold poor quality and faulty or wrong in taking the order, the pricing, its mission, damaged during transport, poor packaging, etc . then alesia.gr takes full responsibility for the replacement, the return cost (in which case it will deposit the corresponding amount of expenses in a bank account that will be indicated to it), as well as the remittance costs .

The terms of return remain the same as those mentioned above.

Force Majeure

The alesia not responsible for delays in performance (including delivery) due to circumstances not attributable to the fault of alesia or due to force majeure. In such cases alesia is entitled to an extension of the time for the execution of the order. Indicatively and not exhaustively considered cases of force majeure, strikes, acts of terrorism, war, delays due to suppliers, currency fluctuations, governmental or regulatory action and natural disasters. 

Personal Data - GDPR 

The company alesia.gr respects the personal data of its visitors and registered users and has ensured that their privacy and personal data are protected when you use our services through our online store alesia.gr . Therefore, our online store alesia.gr uses your personal data in accordance with the European regulation GDPR giving users the right to download, edit or delete them from the online store alesia.gr .

Use of your data

If you choose to register to create your personal account or to proceed with the purchase as a visitor to the online store alesia.gr, your information is stored in our database as you fill in the necessary fields, your name, your address, the your city and country of residence, your phone and your email . We use these to send you your order.

In any case, access to your data in our online store has exclusively the employees of the company, our technician and absolutely no one else. Access to your data without authorization even by the employees of our company is prohibited and we have taken all necessary measures so that no one can access them without our explicit consent. The only exception provided by law is only the competent authorities.

You can always going to GDPR tools at the bottom of the site's our alpha market.gr to download, modify them or delete them. We also use them to contact you in case of problems in the delivery of the items you ordered. This usage applies to your name, your phone number, your address and your email address. We will not use your personal data to send you advertisements. We will not use your personal data for any purpose other than the above regarding the proper processing of your order. We will never pass on your data or parts thereof to unauthorized persons or third parties.

Data access

The records kept may be communicated to the competent judicial, police and other administrative authorities upon their legal request and in accordance with the applicable legal provisions. The Customer has, within the framework of the legislation on telecommunications confidentiality, the right to information and objection which are provided by articles 11 to 13 of Law 2472/1997.

Cookies

At alesia.gr we use Cookies in order to provide improved services and service for our users. This means that we place a number of cookies in your browser. These are known as first-party cookies and allow us to store information when you navigate from page to page in our store.

For example, we use cookies in our online store to understand the preferences of visitors and users, to improve their experience and to analyze usage, navigation, and other static information. You can control the use of Cookies at any browser level. If you choose not to enable a Cookie or to disable it later as you browse our online store you may not use certain features to your advantage and some may be limited.

We use SKROUTZ ANALYTICS traffic statistics.

Our company, in order to be able to provide the best possible quality of services to the consumer, uses the Skroutz Analytics service Through this service, anonymous usage statistics are published on Skroutz.gr , while the data obtained through this service are covered by the privacy policy of Skroutz.gr , which can be found at https://www.skroutz.gr/privacy.

We use Google analytics services to record traffic statistics.

We use cookies for the personal data of users exclusively for alesia.gr and are not transferred to any other person, company or organization.

If you do not wish to use them, you can turn them off from your browser Browser ) that you use for your Internet browsing or delete them at any time you want from your own browser . In case you use our online store alesia.gr and do not deactivate your cookies, you accept their above use for the reasons mentioned.

Below we list in detail the actions you can take to disable them.

You can generally enable or disable the use of cookies through a built-in functionality in your browser . To learn more about how to control cookie settings through your browser click on the link below:

Click here to learn more about the "Private Browsing" setting and the setting of cookie settings in Firefox .

Click here to learn more about the "anonymous" and manage settings cookie in Google Chrome

Click here to learn more about " InPrivate " and how to manage cookie settings in Internet Explorer

Click here to learn more about "Private Browsing" and managing cookie settings in Safari .