Τρόποι Αποστολής

Οι παραγγελίες αποστέλλονται καθημερινά μέχρι τις 17:30 το απόγευμα ή την επόμενη εργάσιμη μέρα με την συνεργαζόμενη μεταφορική  courier, εφόσον το προϊόν είναι ετοιμοπαράδοτο. Σε περίπτωση που δεν είναι ετοιμοπαράδοτο θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά ή με email για περαιτέρω ενημέρωση. 

Tο κόστος αποστολής είναι € 3.50 για κάθε προϊόν έως τα 2 kg. Για κάθε επόμενο kg η χρέωση είναι € 1.50 ( πχ προϊόν με 4 kg βάρος έχει χρέωση    € 6.50 )

ΠΡΟΣΟΧΗ!: Σε απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες περιοχές θα επικοινωνήσουμε μαζί σας ώστε: Αν επιθυμείτε το δέμα να σταλεί στην διεύθυνση σας, θα σας ενημερώσουμε για τον τυχόν επιπλέον χρόνο παράδοσης. Σας τονίζουμε όμως ότι ως εταιρεία ΔΕΝ χρεώνουμε επιπλέον κόστος για τις δυσπρόσιτες περιοχές.

Η πληρωμή με αντικαταβολή έχει επιπλέον κόστος € 2.50.

Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή της παραγγελίας του, να ελέγξει την αρτιότητα των προϊόντων που παρήγγειλε  και σε καμία περίπτωση δεν είναι υποχρεωμένος να παραλάβει συσκευασία η οποία είναι αλλοιωμένη, χτυπημένη, σπασμένη ή έχει ανοιχτεί κατά την μεταφορά.

Σε περίπτωση αποδοχής του δέματος από τον πελάτη, η εταιρία δεν έχει καμία υποχρέωση να προβεί σε αλλαγή τυχόν κατεστραμμένου είδους ή αντικατάσταση τυχόν απώλειας αφού τα εμπορεύματα με οποιαδήποτε μεταφορική ταξιδεύουν πάντα με ευθύνη του πελάτη και μόνο.

ENGLISH

Orders are shipped daily until 8:30 pm or the next business day with the courier partner, provided the product is ready to be delivered. In case it is not ready we will contact you by phone or email for further information.

Shipping costs € 3.50 per product up to 2 kg. For each subsequent kg the charge is € 1.50 (eg product with 4 kg weight charges € 6.50)

ATTENTION!: In remote or inaccessible areas we will contact you to: If you wish the parcel to be shipped to your address, we will inform you of any additional delivery time. However, we emphasize that as a company we do NOT charge extra costs for inaccessible areas.

Prepayment costs € 2.50 extra.

Upon receipt of the order, the customer is obliged to check the integrity of the products ordered and under no circumstances is he obliged to receive a package which is damaged, damaged, broken or opened during shipment.

In case of acceptance of the parcel by the customer, the company has no obligation to change any damaged item or replace any loss as the goods by any means of transport always travel at the sole responsibility of the customer.